Edellisen kerran Kisiksellä käymässä ollessa innostuin ottamaan pitkästä aikaa luontokuvia. Kävästiin mökillä katsomassa remontin jälkiä ja samalla tarkastelin keväistä ympäristöä linssin läpi. Pidemmittä puheitta, tässä on parhaimpia otoksia:
| "Anteeksi, mutta tie on tällä hetkellä varattu." |
| "lopussa me hävisimme" |




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti