Takana on pidennetty viikonloppu Kisiksellä, valmistujaisjuhlat ja koiravahtius. Ulkoilin hauvojen kanssa ja paijailin niitä. Käytiin kuntosalilla ja leffassa. Tässä ensimakua edellisestä viikostani. Myöhemmin tulee sitten oikein megakuvapostaus. Joten - beware!
![]() |
| Leivontaa! |
![]() |
| Lapaset alkaa olla jo aika tarpeelliset... Ja hyvin toimii iipodi. |
![]() |
| Torstaina oli harvinaisen uuvuttavat ja kipeät reenit. Iltapalalla yritin kompensoida käsien vapinaa ja takajalkojen kiristystä. |
![]() |
| Lauantaina juhlittiin. Ja pelattiin. Ja leikittiin. |
![]() |
| Shamppanjaa ja sushia. Naminami! |
![]() |
| Ah, Eppu ja Rosa. Äiti oli löytänyt koirulit... Tämä parivaljakko on seikkailija, filmitähti ja actionman - ja kaikkea muuta! |
![]() |
| Koiravahtina kolme päivää. Aikamoiset sydäntensärkijät. |
| ||
| Kamera tietenkin mukana, näistä maisemista tulee myöhemmin lisää kuvia! |







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti