Tässä läpileikkausta vuodesta 2013 kuvien kanssa. Nämä on lähinnä niitä mitä ei ole vielä julkaistu ja satunnaisia otoksia.![]() |
| Disease of the Nation ilman Kaikkaa Henkassa... |
![]() |
| Perheeseemme tuli uusi auto ja mielestäni tämä on paras. Sillä on aivan mahtava ajaa! |
![]() |
| Vappu ja Pettersson |
| Ilmari kummipoikani täytti jo 7 vuotta. Tehtiin yhteistyössä Allun kanssa sille kortti (punkkaritukkainen monsteri). |
| Polttareita juhlittiin kolmena päivänä Oulussa.. |
| ...Nallikarissa... |
| ...eikä kaikki aina mene niinkuin olisi suunnitellut. Mutta hauskaa oli! |
| Minulle oli jätetty kerran tälläinen keittiön pöydälle. |
| Juhannuksena |
| Inhoan sudenkorentoja |
![]() |
| Kesäkuussa saatiin serkusklaaniimme yhdestoista jäsen Eevertti. |
| Töiden lomassa oli aikaa rentoutua terassilla/parvekkeella lukien kirjaa. |
| Elokuussa juhlittiin kauan odotettuja häitä <3 |
| Yksi kolmesta kaasosta. |
![]() |
| Kerettiin käydä mustikassa, on kyllä mitä mainioin kuva. Terveiset landelta. |
| Huomatkaa ilmeestä erilaisia tunteita, kuten iloa, järkytystä, innostusta ja kauhua. Aika iso kala tulikin ihan laiturin vierestä. |
| Löysin kutsumukseni. Tässä asussa viihdyin paljon tänä vuonna. |
| Kynsien lakkaaminen siirtyi uudelle tasolle ja tässä ovat yhdet suosikkikynsistäni. |
| Emil-pöllö Annipekan kainalossa. |
| Ja olen jäänyt koukkuun Sanajahtiin. Ihan kaksi kertaa olen päässyt sijalle 1. |
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2014 KAIKILLE!





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti